BMC teammachine ALR01 w aluminium

W przyszłym sezonie BMC wprowadzi do sprzedaży nową serię rowerów teammachine ALR01, czyli na ramie aluminiowej. W rowerach zachowano sporo elementów i rozwiązań znanych z karbonowych modeli SLR.
BMC teammachine ALR01


Aluminiowe modele teammachine mają mieć bardzo wiele wspólnego z serią SLR – chodzi m.in. o karbonowy widelec teammachine SLR03, kształt poszczególnych rur oraz sprawdzoną i stabilną geometrię. Dzięki zastosowaniu przy tworzeniu ramy tańszego materiału rowery ALR01 będą nieznacznie cięższe od karbonowych odpowiedników, ale ich ceny mają być za to odpowiednio niższe.

Nowa rama waży niewiele więcej niż jej karbonowy odpowiednik z serii SLR. Jak podaje BMC, będzie to dokładnie 1,285 kg, licząc z malowaniem. Producent wykorzystał w tym przypadku potrójnie cieniowane, hydroformowane aluminium, a całość przygotowano zgodnie z technologią TCC (Tuned Compliance Concept), dzięki której tłumione są drgania podczas jazdy po nierównym terenie.

BMC teammachine ALR01  Teammachine ALR01 trafią do sprzedaży w czterech wersjach, różniących się przede wszystkim wykorzystanym osprzętem Shimano (Ultegra, 105, Tiagra oraz Sora). W dwóch wyższych grupach znaleźć można będzie napędy 2×11, a w Tiagra i Sora to odpowiednio 2×10 i 2×9. Wspólne dla poszczególnych wersji, niezależnie od osprzętu, mają być z kolei m.in. siodła Selle Royal, koła Shimano, opony Continental Ultra Sport 2 oraz sztyce, mostki i kierownice firmowane logo BMC.
Rowery BMC teammachine ALR01, które pojawią się na rynku w 2016 r., będą dostępne w pięciu rozmiarach (47, 51, 54, 57 i 60 cm). Ceny nie są jeszcze znane. BMC teammachine ALR01 105 BMC teammachine ALR01 Sora BMC teammachine ALR01 Tiagra BMC teammachine ALR01 Ultegra BMC teammachine ALR01 Ultegra BMC teammachine ALR01 Ultegra BMC teammachine ALR01 Ultegra 05


Dodaj komentarz

- liczba komentarzy