Niemiecka robota – Rotwild GT S AMG

Rotwild we współpracy z Mercedes-AMG przygotował coś dla fanów szybkich jednośladów MTB – model Rotwild GT S. Nie wiadomo jedynie, dlaczego producent uznał, że takich fanów znajdzie się jedynie stu, bo do tylu właśnie egzemplarzy ograniczył serię tego modelu.
Rotwild GT S AMG
Rotwild GT S to już druga wspólna konstrukcja niemieckich firm. Pierwszym był Rotwild R.X45 AMG full suspension. Nowy rower opisany przez producenta jako połączenie najnowocześniejszych technologii z unikalną konstrukcją, cokolwiek to znaczy, spisał się wyśmienicie zdobywając tytuł Junior’s World Championship.
Rotwild GT S AMGNie dziwi więc duma w głoście Tobiasa Moersa, prezes Mercedes-AMG, który stwierdził: – Połączenie roweru wyścigowego, niepowtarzalnego designu  i niemieckiej myśli technicznej jest ogniwem łączącym AMG i Rotwild. Połączyliśmy wspólną pasję do produktów najwyższej jakości.
Zapowiedział przy tym, że firmy będą kontynuować współpracę w przyszłości.

Rotwild GT S jest oparty na ramie z włókna węglowego MMT2 Carbon Race Technologie, wykonanej w technologii monocoque przez firmę ADP Engeneering. W rowerze znajdziemy także kierownicę i mostek Rotwild GT S AMGPro Tharsis Di2, osprzęt XTR Di2, a jednoślad jeździ  na modnych 29-calowych kołach – CrankBrothers Cobalt 11, które zatrzymać mogą jedynie hydrauliczne hamulce tarczowe Formula R1 Racing FCS AMG (jedne z najlżejszych na rynku tarcz hamulcowych produkowanych seryjnie: 267 g).
Rower oferowany jest z torbą transportową mieszczącą podstawowy zestaw narzędzi naprawczych. Seria ogranicza się do 100 sztuk, każdy w cenie  9990 euro.
Rotwild GT S AMG Rotwild GT S AMG Rotwild GT S AMG


Dodaj komentarz

- liczba komentarzy